Om meg

Bildet mitt
Son, Akershus, Norway
Just a guy who´s following his dreams and getting ready for some longdistante sailing.

torsdag 9. august 2012

Endring i planen

09. august 2012
Dagen går til testseiling for de som ikke er sjøsterke, men som må gi opp atter en gang.... Vi finner oss et skjermet området og ankrer opp. Her rigger vi opp spribommen og koser oss på dekk. Uten fiskelykke blir det pastarester til lunsj.



Etter vurderinger av tidsbruk så langt og sjøsyke som vender tilbake, må vi nok endre planen om å seile opp mot til Barcelona.
Vi bestemmer oss for å undersøke mulige havner oppover mot Barcelona med plass for båten på land, og seile så langt vi kommer.

3 kommentarer:

elisabeth berg angell sa...

Så flott å følge dere på bloggen. Håper det er mindre bølger i dag slik at de som ikke er så sjøsterk klarer seg. Ønsker dere god tur videre! Håper alle har det fint og kos dere! Masse hilsner fra Elisabeth, mammaen til Brage.

Anonym sa...

Hei
Jeg fölger med din blog.
Har samme planer som deg, men kom meg ikke avgårde i vår.
Det var det ene med det andre og tredje. Stadig noe som skulle fixes, og i tillegg er jeg singel og har ikke fått noen fast avtale med noe fölge, men det ser ut til å ordne seg til neste år. 1-2 seilervenner.
Jeg bor i Sverige p.t, og har tenkt å seile hjem en tur först til Helgeland (Mo). Starter rett etter påske neste år. Deretter er planen å seile sydover.
Har en blog selv som jeg skriver i litt iblandt.

http://lg58555seabird.blogspot.se/

Lykke til videre i seilasen!

Mvh Finn

Anonym sa...

Hei. Her følger vi med på ferden deres, men det har vært stille. Kor det går, e det blitt mer seiling, og mannskapet tåler sjø bedre, eller er det mye sjø der nede. Håper dokker har det bra, og koser dokker masse. Tenker på dere. Hilsen oss i 64