Om meg

Bildet mitt
Son, Akershus, Norway
Just a guy who´s following his dreams and getting ready for some longdistante sailing.

tirsdag 14. august 2012

Enda en ny plan...

13. august 2012
På morningen når vi skal starte slår ikke startmotoren inn. Vi ligger med fullt oppladet batteribank, prøver det meste utover dagen med hjelp fra en eldre tysk seiler som har god peiling, men kommer ikke lengre. Utpå kvelden konkluderer vi med at starteren er "kaputt". Hjemreisen fra Barcelona nærmer seg og vi må på et viss tidspunkt bestemme oss for hva vi skal gjøre. Det er 8 timers reise med buss til Barcelona (håper bussen har aircondition) og flighten vår er den 18. Vi ligger nå i Denia, ca 110 km sør for Valencia, en by med kun bussforbindelse videre nordover. Men fram til da er det mye som skal gjøres.

2 kommentarer:

elisabeth berg angell sa...

Synd at dere skulle bli plaget med endel feil. Jeg håper og tror at dere allikevel har hatt en super ferie. Tusen takk til Paul og Mette som gir ungdommene en stor opplevelse(og oppdragelse vil jeg tro:) Ønsker dere lykke til videre på ferden! Gleder meg til å se dere igjen på søndag.

Hilsen Elisabeth(Brages mamma)

Anonym sa...

Ja, dokker har vært skikkelig uheldig, det er utfordringer med seiling. Håper at dokkr får tak i ny startmotor, slik at ferden kan gå videre.Men uansett hold motet oppe, gi ikke opp. Det får være en trøst at dokker har det varmt og godt der nede, her er ikke været noe bedre, mulig vi har mindre regn. Sender varme tanker til deg Paul, Melissa og Barbro med tanke på morgendagen. Lykke til videre på ferden. Klem fra Brita m/fam