Om meg

Bildet mitt
Son, Akershus, Norway
Just a guy who´s following his dreams and getting ready for some longdistante sailing.

mandag 11. april 2011

Dag 22-23

Overseilingen til Danmark tok 12,5 timer og gikk smertefritt. Vi sløret et stykke, men vinden spaknet så vi måtte opp med spinakkern for å ha framdrift.
 Hanstholm NW i Danmark. En sliten fiskerihavn med spor langt tilbake  i tiden. Detter er samfunn som utelukkende er bygget opp rundt fiskeri. S/Y SUNRISE forlate havnen og seiler sørover mot Thorsminde.
Underveis blir det tid til brødbaking og Kees står atter en gang for nybakte brød. Deigen blir blandet og knadd i cockpiten i 16 varmegrader og shorts.

4 kommentarer:

Elin sa...

Åhh så härligt =) Håper alt går bra og att ni har det bra, Paul: Du er veldigt savnet i Burfjord!

Willy Simonsen sa...

Dettte er bra. Vi følger med dere, og det er interessant å følge med dere, hvor dere er og hva dere opplever.Jeg ønsker dere god seilas og mange minnerike opplevelser videre. Nå begynner det jo å bli litt temperatur å skrive om også.

Unknown sa...

Hørtes fortreffelig ut med hjembakte brød.
Vi følger dere . Det første eg gjør når eg e kommet fra jobb, er og sjekke ståa ombord på Sunrise.
Lykke til videre .
Hils han Kase. Han e god gutt. Klem

Anonym sa...

Høidal vi føler med.Du er savnet på jobb:)