Om meg

Bildet mitt
Son, Akershus, Norway
Just a guy who´s following his dreams and getting ready for some longdistante sailing.

onsdag 23. mars 2011

Dag 5

SUNRISE ligger i Harstad mens stormen raser rundt oss. Her blir det litt arbeid på skuta etter stormen, besøk i dusjanlegget på land, proviantering, diesel og vannfylling. Etter værmelding ser det ut for at vi blir liggende her til fredag el lørdag.
Sunrise kan følges live på nettet på denne siden når vi er aktiv:
http://www.marinetraffic.com/ais/datasheet.aspx?datasource=SHIPS_CURRENT&alpha=A&level0=200
Bruk boksen "Vessel" til venstre på skjermen og søk etter SUNRISE.

4 kommentarer:

alf-bje sa...

Ja dokker fikk en hard start med skikkelig uvær og rulling gjennom leia i Troms. Og heldigvis er Solbergfjorden passert og nå blir det vel Tjeldsundet. Stormen gir seg nok etter hvert, så bare ta tiden til hjelp. God tur videre!
Hilsen Alf B. :-(

Pål sa...

Va koselig med kaffe å hyggelig prat ombord. Ser frem te å følg med på turen videre, så får vi håpe at været løye såpass at dokk ikkje bli liggende her så alt førr lenge.

God tur videre
Hilsen Pål

Stubbetufsa sa...

Hei!
Jeg kjenner deg jo ikke, men siden du er fra Kvænangen, vil jeg gjerne følge deg på din lange tur, Jeg brukte å lese "jorden rundt"-bøker som ung.
Søskenbarnet ditt er svigerinna mi!
Ho tipsa meg fra hytta/huset til ho og min broder!
God reise!

Alf sa...

Hei Sunrise!
Sitter og ser gjennom stuevinduet at dere er innom småbåthavna i Sandnessjøen og bunkrer. God bør sørover har dere også. Lykke til videre på turen mot sol og varme.

Hilsen Alf